M - krátký zápis
Ahoj všichni, 😺
dnes si prosím do sešitu zapište téma
- pročti str.70,71 a do sešitu si poznač dva fialové rámečky ze str. 70,71
- zapiš si tyto ukázkové příklady KNIHA str.71/3:
n (6; 5; 10) = 30 n (4; 6; 5)= 60 n (8; 6; 9) = 72
- v PS vypracuj cvičení str. 28/8 (kontrola společně příští týden, nemusíš odesílat)
Pozor, někteří si stále pletou pojem NÁSOBEK X DĚLITEL ...násobek je vždy číslo vyšší (nebo stejné), dělitel nižší (nebo stejný) než zadaná čísla!!
příklad, kdy je n, D stejný jako jedno zadané číslo: n (10;20) = 20 D (10;20)=10
Můžeš si znovu procvičit poslední tři kapitoly : https://www.onlinecviceni.cz/exc/pub_list_exc.php?action=show&class=6&subject=Matematika&search1=04.+D%C4%9Blitelnost#selid
Mějte se hezky a přeji klidný víkend. Nezapomeň na úkol z minula. 💚😊🙋
dnes si prosím do sešitu zapište téma
NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK
- pročti str.70,71 a do sešitu si poznač dva fialové rámečky ze str. 70,71
- zapiš si tyto ukázkové příklady KNIHA str.71/3:
n (6; 5; 10) = 30 n (4; 6; 5)= 60 n (8; 6; 9) = 72
- v PS vypracuj cvičení str. 28/8 (kontrola společně příští týden, nemusíš odesílat)
Pozor, někteří si stále pletou pojem NÁSOBEK X DĚLITEL ...násobek je vždy číslo vyšší (nebo stejné), dělitel nižší (nebo stejný) než zadaná čísla!!
příklad, kdy je n, D stejný jako jedno zadané číslo: n (10;20) = 20 D (10;20)=10
Můžeš si znovu procvičit poslední tři kapitoly : https://www.onlinecviceni.cz/exc/pub_list_exc.php?action=show&class=6&subject=Matematika&search1=04.+D%C4%9Blitelnost#selid
Mějte se hezky a přeji klidný víkend. Nezapomeň na úkol z minula. 💚😊🙋
Komentáře
Okomentovat